Cenk Duru
Facebook | Twitter

Blogger'dan Soğdum..



Arkadaşlar yaklaşık 6 aydır blogger kullanıcısıyım.Bir değişiklik yaptılar tamam anladık arayüz değişti.Ona katlandık ama bu son değişim hiç iyi olmadı.Sizcede öyle mi? Ben artık siteme yayın bile yapmak istemiyorum artık aklımdan şurası şöyle olsun şunua eklesem mi  bile diyemiyorum. Sizcede öyle değil mi?Artık wp ye geçmek istiyorum ilk fırsatta bir domain ve host alıp yeni siteme geçicem. Bu konuda yanlız olmadığımı biliyorum  yorumlarınızı bekliyorum.

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?

  1. ben canımı sıkan ise yan menu'deki anahtar işaretleri ve kalemlere alt etiketi olmadıgından seo'mun Düşmesi Bende Aynı Şekilde Yapacagım ama reseller almayı düşünüyorum domain az gelir bana saten baktık tema yok sipsiv1 var :D

    YanıtlaSil
  2. Wp'de de az buz etiket girmiyorsun yani :))

    YanıtlaSil
  3. Film İzleyenler Buyurun Bizim Sitemizde İzleyin...

    Hakiki Filmler Sadece Ve Sadece Burada..

    %100 Orjinal
    %100 Kaliteli
    %100 Site
    %100 Reklamsız
    %100 +18 İçeriksiz..

    Bunların Hepsi Bu Sitede

    Gel İzle ve Yorum Yap...

    NOT:Film'imizi İzlerken Işıkları Söndürelim,Yorum Yapmayı Unutmayalım...

    Site Adresimiz: http://film-adresin.blogspot.com/

    Facebook ' ta Takip İçin : http://facebook.com/adresinfilm

    YanıtlaSil
  4. Chuck Bartowski28 Ağustos 2013 23:49

    Wordpress'e geçin. SEO bakımından en iyi ücretsiz blog sitesi.

    YanıtlaSil
  5. Ben hiç kullanmadım kullanmayıda düşünmüyorum wordpress varken..

    YanıtlaSil

Sayfalar arasında geçiş yapmak için klavyeden yön tuşlarını (⇦ ⇨) kullanabilirsiniz.

ANASAYFA
© Tema | Cihanel
Her hakkı saklıymış felan...