Cenk Duru
Facebook | Twitter

Pro-TURK PTHareket Teması Satışta!




Şuanda kullanmakta olduğum temayı yaklaşık 3 haftadır editliyorum. Tema bana ait değil evet ama gayet güzel editledim. İsteyen Alır. Ben gayet memnunum.

Tema Özellikleri : 

>>Çok hareketli Menü.
>>Düzenlenmiş Yan Menü.
>>Eklenmiş Yan Reklam Alanı.
>>Daha Kullanışlı Footer Alanı.

Tema Fiyatı : 12 TL (Turkcell Mobil Ödeme)
Tema + Kurulum : 20 TL  (Turkcell Mobil Ödeme)

İletişim : 

Facebook : Tıkla>>
E-Posta :  cenk.duru@yandex.com

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?

  1. Yayınlanmış bir temanın footer ve menu değiştirip satışa sunuyorsunuz siz kendinizi ne zannediyorsunuz. Şu anki teman 5 kuruş etmez bunu bil yani. Yaptıgınız emek hırsızlığından başka birşey değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazımı okuduysan ben kimseye al diye ısrar etmiyorum. Nerden biliyorsun çok isteyen oldu temamı. Ben edit yazdım bana ait yazmadım yeter artık sen istemeyebilirsin. Benimle uğraşma lütfen.

      Sil
    2. Ben al diye israr ettin demiyorum. Burada bir emek hırsızlığı var onu söylemek istedim.

      Sil
  2. iletişime geçtim almayı düşünüyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. temayı ilginç editlemişsin :D ana sayfadaki arayüzü değiştirirsen para eder tema +1 başarılar

    YanıtlaSil
  4. Güzel tema. Hangi temayı editleyerek yaptığınızı öğrenebilir miyim ?

    YanıtlaSil
  5. Görüntü gayet güzel.İç açıcı

    YanıtlaSil

Sayfalar arasında geçiş yapmak için klavyeden yön tuşlarını (⇦ ⇨) kullanabilirsiniz.

ANASAYFA
© Tema | Cihanel
Her hakkı saklıymış felan...