Cenk Duru
Facebook | Twitter

Windows Xp Türkçe Sp3 Format(Kurulum) Cdsi İndir



Bilgi
Artık Windows 7 var ama o bizim ilk göz ağrımız ve bazıları hala ondan vazgeçemiyor. Windows xp’nin farklı bir yeri vardır herkeste ilk piyasaya sürüldüğü andan itibaren çok tutuldu ve herkesçe sevildi. Şimdi biz bu gözde işletim sistemini sizlerle paylaşıyoruz. Boot etme özelliği eklenmiş ve image dosya kalıbı olarak düzenlenmiştir. İçindeki dosyayı direk Cd üzerine yazdırarak işletim sistemini bilgisayarlarınıza yükleyebilirsiniz.
                  Serial indireceğiniz dosyanın içinde mevcuttur ve 32 Bit’tir.


Rar Şifresi : rupi

ilgili aramalar :  Windows Xp Türkçe Sp3 Format(Kurulum) Cdsi İndir torrent,Windows Xp Türkçe Sp3 Format(Kurulum) Cdsi İndir gezginler,Windows Xp Türkçe Sp3 Format(Kurulum) Cdsi İndir full tek link,Windows Xp Türkçe Sp3 Format(Kurulum) Cdsi İndir bedava crack

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?

  1. olmadı kardes

    YanıtlaSil
  2. ben kurdum kardeşim . Hatanı söylersen yardımcı olabilirim.

    YanıtlaSil
  3. boot autorun felan awrmı ona göre indiriyorum

    YanıtlaSil
  4. evet kardeşim iso zahmetsiz.

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar ashampoo burning studio ile cd-dvd blu-ray diski kopyalayı seçin. 16x de yazdırın sorun kalmaz.

    YanıtlaSil
  6. Bu İso Dediginiz dvd ye atıp dvd den format atılan şeymi?

    YanıtlaSil
  7. Paylaşım için teşekkürler hocam.

    YanıtlaSil
  8. beyler bu iso deaon toolsla çalışır yüklenir

    YanıtlaSil
  9. key turuva atı falan yok dimi

    YanıtlaSil
  10. nerden ındırılıyo bu ya download diyorum yksek hızda bide normal ındırme dıo tıklıyorm baska bısı acıyo

    YanıtlaSil
  11. arkadas mobıl odeme dıyo napacam ben sölermısınız ?

    YanıtlaSil
  12. mobil ödeme yazan pencereyi sağ üst köşedeki çarpıdan kapat. açılan sayfadaki doğrulama kodunu gir. Sonra en üstte kocaman 15 saniyeden geri sayıyor o seni aldatmasın altta 60 saniyeden geri sayan süre bitince dosya indir linki çıkıyor ona tıkla o kadar

    YanıtlaSil
  13. kardeş bişi dicem aktivasyon gereklimi bunda?

    YanıtlaSil
  14. Link Degistirdim gençler içiniz rahat olsun.

    YanıtlaSil
  15. arkadaşlar CD\DVD yerine flah bellek'e kpoyalasam dosyaları sonra pcyi başlattığımda biosa girsem usb aygıt ayarlasam olmaaz mıııı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.chip.com.tr/forum/usb-ile-windows-xp-format-nasil-atilir_t226743.html

      Sil
  16. KARDEŞ USB DEN FORMAT ATMAM LAZIM BU UYGUNMU USB YE

    YanıtlaSil
  17. format cd si olarak kullanabilirmiyim yoksa imgburn ile mi cd ye yazdrcam

    YanıtlaSil
  18. kardeş 3 tane link var hangisini indirmemiz gerekır acil cevap tsk

    YanıtlaSil
  19. turbobitte 3 tanevar hangini indircez

    YanıtlaSil
  20. Bi soru sorabilirmiyim abiler ? Benim bilgisayarım windows 7 ultimate ` de ben bunu windows xp sp3 formatını cd ye yazdırdım ama nasıl format atacağımı bilmiyorum ilk önce disklerimi biçimlendirecem sonra ne yapacağım biri bana en detaylısından anlatabilirmi hadi gözünüzü yiyim be ! ! !

    YanıtlaSil

Sayfalar arasında geçiş yapmak için klavyeden yön tuşlarını (⇦ ⇨) kullanabilirsiniz.

ANASAYFA
© Tema | Cihanel
Her hakkı saklıymış felan...